Kérdése van?

Keressen minket bizalommal:

  • kérjen telefonos visszahívást,
  • küldjön nekünk üzenetet itt, vagy
  • hívjon minket a megadott számon!

Visszahívást kérek

Üzenetet küldök

Telefonos elérhetőségünk
munkanapokon 8-17 óra között:
+36 1 320 1084

+36
Érvénytelen telefonszám

Adatait biztonságosan kezeljük, harmadik személynek semmilyen körülmények között nem adjuk ki.

Érvénytelen e-mail cím

Adatait biztonságosan kezeljük, harmadik személynek semmilyen körülmények között nem adjuk ki.

Köszönjük érdeklődését, kérését rögzítettük!

Kollégánk hétköznap, a következő elérhetőségen fogja keresni Önt: {{ contact }}

Bezárom

Fogyasztóvédelem

Tisztelt Ügyfeleink! A Magyar Posta Befektetési Zrt. fontosnak tartja, hogy Ügyfelei számára előnyös termékeket és szolgáltatásokat nyújtson. Az alábbi oldalon segítséget próbálunk nyújtani Ügyfeleinknek felelős pénzügyi döntésük meghozatalához, hiszen mindannyiunk érdeke, hogy Ön is körültekintően, átgondoltan és megfelelően járjon el pénzügyeit illetően.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ide kattintva Ön eléri a Felügyelet fogyasztóvédelmi honlapját, ahol a Felügyelet segítséget kíván nyújtani Önnek az alábbiakban:

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltatóhoz benyújtott és már elbírált panasszal kapcsolatosan 2016. február 15. napjától az Európai Unió által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is jogorvoslattal élhet, az alábbi feltételek teljesülése esetén.

Amennyiben a panasz online adásvételi/ online szolgáltatási szerződéssel* megvásárolt termékkel/ igénybevett szolgáltatással kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvita rendezésére irányul, úgy az online vitarendezési platform honlapján történő regisztrációt követően elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését.

Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

Az online vitarendezési platformon kezdeményezett pénzügyi fogyasztói jogvita esetén kizárólag a Magyar Nemzeti Bank mellett működő Pénzügyi Békéltető Testület hoz döntést a fogyasztó és a pénzügyi szolgáltató közötti vitás ügyben, azonban a Pénzügyi Békéltető Testület választhat, hogy a jogvitát az online vitarendezési platformon történő eljárása során vagy a bíróságon kívüli eljárása keretében rendezi-e.

Tehát, amennyiben:

- panaszának tárgya online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos

- panasza a Szolgáltató által már elbírálásra került,

úgy az online vitarendezési platformon keresztül történő űrlap kitöltésével jogorvoslati lehetőséggel élhet. Az űrlap kitöltése során kérjük, hogy „A kereskedő e-mail címe” adatsorban az alábbi elérhetőség kerüljön feltüntetésre: info@mpbefektetes.hu

*Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződésnek minősül az olyan adásvételi vagy szolgáltatási szerződés, amelynek értelmében a Szolgáltató vagy annak közvetítője a Szolgáltató honlapján vagy egyéb elektronikus eszközén keresztül kínál megvételre valamilyen árut vagy kínál igénybevételre valamilyen szolgáltatást, és azt a fogyasztó a honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg.